مهتاب گردان

یا حق
اگر می دانستیم بودنمان با هم چقدر محدود است، محبتمان بهم نامحدود میشد.
حضرت علی (ع)
.
از نو خواهم ساخت...

هان؟

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ق.ظ

آن هایی که توی شهرشان امام رضا ندارند وقتی آدم ها برایشان غریبه میشوند و زبان ها برایشان بیگانه. وقتی کسانی دوره شان میکنند که فقط واژه را می فهمند و نگاه برایشان بیگانه است. وقتی متوجه میشوند که آدم ها همه یک مشت نقاب هستند. آن هنگام که بغض راه گلویشان را ببندد و دلشان بخواهد تمام آدم ها را از زندگیشان خط بزنند اما زورشان نرسد،  توی کدام صحن و سرا، دل هایشان می ترکد؟ 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
محدثه ..

نظرات  (۱۳)

اخ گفتی...خیلی دلم هوا حرم کرده:(((
پاسخ:
:)
ما دردمان را به یک دوست مشهدی میگوییم ... لازم باشد جای ما حرم هم می روند!!
خودم اما جایی ندارم... :(
پاسخ:
سخته. خیلی سخت. باید راهی توی شهر آدم باشه که برسه به حرم. 
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۵:۳۸ میرعاد (MirAad)
شاید کمی عجیب باشه، ولی من تا به حال مشهد نیومدم ، نمیدونم علتش چیه، ولی همیشه از این و اون تعریف هایی از حال و هوای حرم میشنوم که نمیدونم منی که این همه ساله تا حالا نرفتم به اون مکان مقدس اگه یه روز برم ... حتی نمیدونم جملم رو چطور تموم کنم ، اگه میشه برام دعا کنید ، ممنون
پاسخ:
از همون راه دور هم این خلوص میرسه به صحن آقا. من مطمئنم. :)
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۱ مترسک ‌‌
هیچ جا... :(
پاسخ:
... :)
یه سجاده پهن میکنم رو به خداو قامت میبندم به مهربونیش...
عجیب دلم مشهد میخواد....کاش بهش بگی من رو هم بطلبه:((((((((
پاسخ:
صدات رو میشنوه از هرجا که هستی. من مطمئنم. :)
ماکه نزدیکیم هفته ای ی بار رو میام. همرو ی جا مینویسم یهووو با دل پر میام
پاسخ:
:))) 
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۳ ایزابلا ایزابلایی
آخ گفتی...

پاسخ:
:)
مشهدی بودن یعنی یک سقلمه ی همیشگی
یعنی «رفتی حرم ما رو هم یاد کن»
یعنی دائم در معرض تجاوز پاکی باش!
پاسخ:
حس خوبیه. :) یکی هست که کنارته. از من به من نزدیکتر. :)
صحن انقلاب
موقع طلوع آفتاب
وقتی که چراغا رو خاموش می کنن اما چراغا گنبد روشنه
داخل هجره دور تا دور صحن
(احیانا حجره ای که توش بغل آسانسور زیر زمین هست)
روبرو گنبد
دو زانو بغل
یه دل سیر درد و دل
یه نگاه به پرچم
کار حله
التماس دعا مشهدی
پاسخ:
آخ گفتیـــن. همون نگاهه آدم رو لال می کنه اصلا! تنها کسی که نگاه آدم رو میفهمه. :)
به چشم ^_^
مسجد گوهرشاد. اون هجره‌های اطرافش
پاسخ:
آرههه! اونجا عالیه. 
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۹ تکتم باجی
آخ هوای مشهد کردم :(((((
پاسخ:
مشهدم هواتُ کرده :))
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۳ رها مشق سکوت
جانمازمون رو پهن میکنیم، دلو میسپریم دست خدا
و مطمئنیم که صدامون رو میشنوه و دلمون آروم میگیره
پاسخ:
حتما همین طوره. :) پس زمانی که بنده هایم از من بپرسند بگو من نزدیکم و صدایشان را میشنوم. :)
زنگ می زنم حرم امام رضا ...به صدای حرم گوش می دهم 
پاسخ:
دمتون گرم. :) امام رضا هم به صدای شما گوش میده. شک ندارم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">