مهتاب گردان

یا حق
اگر می دانستیم بودنمان با هم چقدر محدود است، محبتمان بهم نامحدود میشد.
حضرت علی (ع)
.
از نو خواهم ساخت...

لغزنده

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

هیچ‌چیز آسان بدست نمی‌آید. همه‌ی موفقیت‌های دنیا مثل یک ماهی می‌مانند که هر لحظه ممکن است سر بخورند.

هیچ عاشقی فکر نمیکرده در کمتر از چند لحظه از چشم معشوقش بیفتد. هیچ روزنامه نگاری فکر نمیکرده بخاطر یک کلمه توسط سردبیرش بازخواست شود. هیچ مهندسی فکر نمیکرده بخاطر یک فرمولِ اشتباه ساختمانش فروبریزد. هیچ داوطلب کنکوری فکر نمیکرده بخاطر یک تستِ اشتباه، یک شهر جابجا شود. نه! هیچ کدامِ ما به این چیز ها فکر نمیکنیم. اما وقتی میرویم توی دلِ کار. وقتی دست هایمان را می‌شوییم و آماده میشویم تا موفقیتِ سرو شده را نوش جان کنیم، موفقیت شروع میکند به لغزیدن. او هیچ وقت ماهی مرده‌ای نبوده. او می‌لرزد. می‌غلتد و میخواهد از داخل ظرفمان بپرد بیرون. 

آسان نیست. نگه داشتن یک ماهی لغزنده توی دست هایی که شاید ناتوان هم باشد آسان نیست و همین است که وقتی به چیزی که سال‌ها آرزویش را داشتیم میرسیم، آن را دورتر و دست‌نیافتنی‌تر از همیشه می‌بینیم. چون میدانیم هر لحظه، هر ثانیه ممکن است از لا‌به‌لای دست‌هایمان بلغزد. 

۹۴/۰۸/۳۰
محدثه ..

نظرات  (۷)

نه آسان نیست... فقط یک لحظه سستی کافیه که...
پاسخ:
:)
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۰ نیمه سیب سقراطی
محدثه ؟؟؟؟
وسط این همه درس و کتاب و روزهای شامل استاد و دانشگاه دلم از این صورتی های ست بالا خواست ! همین الان خواست ! همین الان که روی تخت خوابگاه دمر افتادم به وبگردی دلم یه صورتی خواست که ...
پاسخ:
چطوری یکتا؟ دلم برات تنگ شده بود. اگه مشهد دانشجو بودی یکی ازین گلدون صورتیا واست میاوردم دوستم. ؛)
یا به قول شاعر ممکنه اینجوری بشیم:
سرگشته چو پرگار همه عمر دویدیم. آخر به همان نقطه که بودیم رسیدیم...

نکته قابل تاملی بود. ممنون :)

پیش منم بیاین، اگه خوشتون اومد لینک کنیم، من لینکتون میکنم ^_^
اینستاگرامم: @shixon_world

خداییش تا حالا این طور فکر نکرده کرده بودم
پاسخ:
بهش فکر کنین. ؛) :))
درسته
فرصت ها ارزشمندن
ممنون از پست زیبات بانو
پاسخ:
ممنون از شما عزیزم. :)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۷ اقای روانی
سلام منتظر شما هستیم :) نامزد محترم دریافت تندیس خوشبخت :)
پاسخ:
سلام آقای روانی. ممنونم. :)
من نمیدونستم شما همون محدثه عارفی خودمونید. 
یعنی اگر امروز مطلب جیم امروز رو نمیخوندم، امروزهم به روز شده های وبلاگم رو نگاه نمیکردم نمیفهمیدم :)
با مطلب امروز جیم(انصرافی ها) حسابی همذات پنداری کردم. ممنون
پاسخ:
سلام. خوشبختم سپیده جان. 
ممنون از شما که مطلب رو خوندی. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">