مهتاب گردان

یا حق
اگر می دانستیم بودنمان با هم چقدر محدود است، محبتمان بهم نامحدود میشد.
حضرت علی (ع)
.
از نو خواهم ساخت...

استثناء دلنشین

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ
تلویزیون روشن بود. داشت سریال پخش میشد. یک سریال قدیمی شاید مربوط به دهه‌ی هفتاد با بازیگرانی که در آن زمان موهایشان سیاه‌تر و سنشان کم‌تر و صدایشان رساتر بود. تلویزیون روشن بود و من انتظار داشتم هر آن یکی در پشت صفحه‌ی شیشه‌ای فریاد بکشد، یک نفر کشته شود، زنی بخواهد طلاق بگیرد، چند نفر توی بیمارستان یا پشت در اتاق عمل نشسته باشند یا لااقل یک نفر توی قبرستان باشد. منتظر بودم که حالم از دیدن گریه و ضجه، فریاد و فحاشی، مرگ و مریضی بهم بخورد و کانال را آنقدر عوض کنم تا بفهمم هیچ شبکه‌ای برنامه‌ی خوبی ندارد و تلویزیون را خاموش کنم. اما...
اما بازیگرهای توی فیلم نشستند پشت میز آشپزخانه و شروع کردند به صحبت کردن و دور هم غذا خوردن. پدر که آمد داخل خانه، خوش خبری مرخصی از کارش را داد. بحث سفر بین دو فرزند اوج گرفت که مادرشان گفت: اول این لیست بلند بالای خرید را بیاور. بعد می دانید چه شد؟ کم‌سابقه بود، آنها خانوادگی زدند زیر خنده! آن هم در تلویزیون ایران! و پدرشان بجای داد و فریاد کردن، شانه بالا انداخت و لیست را از روی آینه برداشت و در حالیکه لبخندی مابین گله و رضایت داشت، به سمت در رفت.
هنوز دارم تعجب می‌کنم که مگر توی سریال‌های ایرانی خانواده‌ای حق دارد که خوش‌بخت باشد؟!
۹۴/۱۰/۰۲
محدثه ..

نظرات  (۴)

۰۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۹ مترسک ‌‌
احتمالاً از دستشون در رفته، همین فردا درشو تخته می‌کنن :|
مثل قضیه مصاحبه عادل فردوسی‌پور با وزیر خارجه مملکت :|
پاسخ:
عه! نشنیدم. باید یه سرچ واسه عادل فردوسی پور بزنم. ولی درش رو تخته میکنن رو خوب اومدین. :)))
واقعنی هم جای تعجب داره !
میگم حالا دقت کنید شاید یکیشون یه مریضی لاعلاجی چیزی داشت بروز نمیدن
پاسخ:
باید تا قسمت بعد صبر کنم پس! شاید باباهه سرطان داره از کار اومده بیرون. :)))))
نمیشد اسم فیلم هم بنویسید مثلا
پاسخ:
بله بله. البته که میشه. منتها من فقط آخر فیلم رسیدم. تکرارش که پخش شد اسمش رو براتون میفرستم. ^__^
یاداشت زیری فوق العاده بود. دست مریزاد 
پاسخ:
ممنونم. لطف دارین آقا بهنام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">