مهتاب گردان

یا حق
اگر می دانستیم بودنمان با هم چقدر محدود است، محبتمان بهم نامحدود میشد.
حضرت علی (ع)
.
از نو خواهم ساخت...

سفر عشق

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۷ ق.ظ

همچون تمامی سفر های بزرگ، سفر عشق شهامت روحی بزرگی می طلبد. ایجاب می کند که ریسک کنید، تغییر کنید و بزرگ شوید. تازه آن هنگام که فکر می کنید می توانید بایستید و دمی بیاسایید، باز هم شما را فرا می خواند تا کمی بیشتر نیز رشد کنید. اما تنها با رشد کردن و بزرگ شدن است که پاداش خواهید گرفت. این پاداش که به طرز کامل تری زنده باشید. احساسات مان به مراتب بیدار تر از گذشته خواهند شد و بیش از آنچه بودید، خواهید شد. 

هرچه بیشتر در سفر عشق به پیش می رانید، با وضوح بیشتری خواهید دید که مقصد حقیقی شما جایی در آینده نیست؛ بلکه همین جا و همین الان است و اینکه هدف تان این نیز نیست که به جایی برسید بلکه حضور در همان جایی است که هستید. 

ازدواج روشی است، برای عشق ورزیدن، گرامی داشتن، تجلیل و ستایش هر روزه از همسرتان و همچنین صورتی از ابراز تعهدتان در قبال یکدیگر. 

معتقدم که تحقق ازدواج در قلب های ما حادث می شود نه در یک مسجد، سالن رقص یا تالار گران قیمت. ازدواج یک انتخاب است، آن هم نه فقط یک بار و در یک روز بخصوص؛ بلکه دوباره و دوباره و دوباره و تبلور این انتخاب، رفتاری است که با همسرتان دارید. 

ازدواج ارتباطی عمقی و صمیمی است، یک کانون گرم است، نه یک میدان نبرد. چنانچه رابطه ای فوق العاده دارید، ازدواج آن را بهتر خواهد کرد. در این رابطه نقاط قوت شما غنی تر و واقعی تر دیده خواهد شد. 

شما در ازدواج باید خواسته هایتان را مطالبه کنید و به استاندارد های شخصی خود احترام بگذارید و به آنچه فکر می کنید درست است، پایبند بمانید. 

احساس می کنم تعهد دوباره به طور همیشگی بخشی مهم از هر رابطه ی پویا و در حال رشد است. تجدید پیمان با همسرتان، توافق ها و قراردادهایتان را به شما یاداوری می کند و به شما این امکان را می دهد که به توافق های جدیدی برسید. 

ازدواج حضور و وقوفی است کامل و مدام از فرایندی مقدس که شما و همسرتان به آن برای رشدتان گام نهاده اید تا به همره یکدیگر بالاترین شادی ها و درس هایی را که عشق برای رشدتان در نظر دارد، تجربه کنید. این تعهد متعالی در هر لحظه از رابطه تان با گوش دادن و شنونده بودن تان، لمس کردن تان و بخشیدن تان متبلور می شود. این تعهد، ارتباط و رابطه را به یک کانون مبدل می سازد که در آن هر عمل شما سرشار از معنا و هدف خواهد بود. هنگامی که این تعهد تمام و کمال را عهده دار شوید، به راستی هدیه فوق العاده ای به خودتان داده اید. 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
محدثه ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">